lördag 30 april 2011

Sommaren är räddad!

Behöver nya fotbollsskor! Jo, jag vet - de gamla är ju bara storlek 45. Otäckt trevliga rösten: Ja, jo.. Gabbe vet vad som kommer så han besparar mig fortsättningen med: Men det finns ett ställe på nätet så man kan köpa direkt från England, typ 3-400 spänn billigare än här. Kan jag beställa dom? Om vi hjälps åt?


Hur kan man överhuvudtaget tänka på fotboll utan såna här?
Ja, så går det. Det tog inte lång stund. Nu är det bara vårjackan kvar. Supersnygg. Bara 1200 spänn. Självklart, jag skall bara kolla om dom har sänkt priset på mjölk först. Eller fanns dom också i England?


Skidhoppningsträning? Men jo, dom är oemotståndliga.
Hon faktiskt smög in i hans rum och snodde dom :)
Vera i Gabbes skor fick mig  att tänka på när Gabbe var sisådär fyra skulle jag tro, gick på dagis och vägrade ha på sig några andra skor än sin kusins avlagda fotbollsskor. Storlek 38 typ. Han var superstolt, och missade inte ett tillfälle att visa upp dobbarna.

Och han fick ha dom. Herregud om folk tror att han inte har några andra skor den lilla stackarn då får dom väl tro det, kommer jag ihåg att jag tänkte. Han hade andra. Men han var lyckligare i dom svarta med dobbar.

Inga kommentarer: