måndag 30 maj 2011

Bästa Mors dag!

Vilket underbart uppvaknande!

Stefan hade plockat syrener, och doften fyllde sovrummet när han och Estrid kom och väckte mig och Vera med te/välling på sängen. Jag fick presenten som Estrid köpt till mig i smyg när vi var i Stockholm. Jättefina halsbandet - hon är gosig, hon!



Sen fick jag antirynk-kräm och en bok. "Varsågod lilla vännen" sa lilla rara Vera och berättade att det var en bok i paketet. "Syskonkärlek" av Sheila O´Flannagan. Härligt!

Stefan tycker att det är helt ok att han köper morsdagspresenter till mig, trots att jag inte är hans mamma. Och antirynkkrämen köper han för att han, som han säger, ju är medskyldig till barnen och därmed också till
att jag kanske ser lite trött ut ibland. Vilket är hans omskrivning för att jag börjar se riktigt jäkla sliten ut. Mycket rart och omtänksamt!

Slutligen fick jag en jättefin, mörk choklad av bästa, bästa Gabbe.

Och allt detta, som om inte sovmorgonen var tillräckligt. Eller all kärlek jag får. Eller blommorna. Eller ungarna. Eller middagen och tårtan.

Underbara familj - jag älskar er mer än jag kan säga!










Inga kommentarer: