tisdag 2 augusti 2011

Lyckad klippning, igen!

Jodå, nu har han gjort det för tredje gången; klippt mig så jag är nöjd.

Det är skitsvårt att hitta frisörer som lyssnar på en och sedan klipper som  man förklarat. Men nu har jag hittat en. Det är han som äger "Skarpa klippet" på Skarphäll - hur bra som helst!

Han har dessutom lyckats med konststycket att klippa mig nöjd och glad tre gånger i rad. Det har aldrig hänt förut. Om jag har klippt mig hos någon förut och blivit nöjd så har jag helt garanterat inte blivit nöjd gången därpå. Ett par gånger har jag gått tillbaka och bett att få det fixat, men så har man ingen lust att hålla på heller.

Det slipper jag nu.


Den här killen lyssnar hur jag vill ha det och klipper som vi kommit överens, så man känner sig skitsnygg när man går därifrån. Allt detta tar han ynka 250 spänn för.

Nästan så man skäms...

 Hänförande - eller hur :)

Inga kommentarer: