söndag 3 juli 2011

Mot Riga!

Jo, nu packas det för fullt i tacoträsket! Familjen skall kryssa till Riga. Inte hela familjen. Gabbe skall stanna hemma och jobba. Känns jättekonstigt.

Har hjälpt Estrid med körsbärsförsäljning vid pressan idag. Plockade, sköljde, packade och fixade tillsammans imorse. Jättefin skylt gjorde hon:

Ung och företagsam
Hon fick allt sålt, var väldigt stolt och nöjd. Jätteroligt.

När allt var klart gick vi hem och hoppade i poolen - höll på att bli alldeles stekta i solen. Det var superskönt och uppfriskande. Sedan hämta Gabbe från jobbet, hem och baka god, god pizza och nu har vi packat och fixat och det mesta är nog färdigt.

Och ja, jag har återigen fått stryk av Gabbe i schack; det är ingen idé att försöka mörka. Jag fattar det inte - det spelar ingen roll vad jag gör. Drottningen kan jag lika gärna ge honom på en gång, för jag blir alltid av med den hur jag än bär mig åt.

Inga kommentarer: