fredag 4 mars 2011

Några listor jag väntat länge på att göra

Saker jag vill göra innan jag blir skitgammal:

1) Bila från New York till Californien med Gabbe, eller allra helst hela familjen
2) Åka med Estrid till Egypten, eller allra helst med hela familjen (när dom har lugnat ner sig)
3) Dansa mer!
4) Skämma bort barnbarn (innan jag blir skit-skitgammal åtminstone)
5) Åka på All-inclusive-semester hela familjen och inte lämna poolkanten eller lyfta ett finger på hela veckan (eller hur länge man nu stannar)
6) Skaffa barnvakt en kväll och träffas med min man
7) Åka till Grekland hela familjen och bara ha tid. Kunna sitta en hel dag i sanden och bara göra sandkakor. Strosa.

Och en med några saker jag saknar med USA (Californien)

1) Några människor
2) Bagels
3) Havet (Stilla Havet, alltså)
4) Den där kraft-vibe-känslan av gemenskap mellan kvinnor
5) Att fler vuxna människor fortsätter leka i större utsträckning där, får jag för mig. Inte nödvändigtvis med barn, utan bara för att det är roligt.

Saker man kan göra när man inte ammar längre:

1) Äta naturläkemedel
2) Behandla vårtor
3) Dricka vin
4) Köpa nya, något mindre, behåar
5) Lämna blod

Inga kommentarer: