söndag 29 april 2012

Helgen i siffror

 Fredag:3 presenter inhandlade till Estrids födelsedag
             3 hemma i huset: Estrid på fest och Gabbe på fest
             3 minuter innan jag somnade på soffan i Stefans knä (när ungarna kommit hem)
            
Lördag: 10 km joggning. Estrid var med på cykel. Hennes förtjänst att jag kom iväg, eftersom jag
              tänkte låta regnet hindra mig. Sprang upp till stall Dalhem på stora vägen och in bakom   
               hagarna, och järnvägsbanken hem. Superskönt.
              10 poäng till middagen; Stefan gjorde fläskfilé, jättegod sallad och klyftpotatis. Just det,
              vitlöksbröd också..
              10 minuter innan jag somnade med Vera uppe i vår säng
              10 timmar innan jag vaknade på söndagmorgon

Söndag: 2 minuter innan jag ville upp och dricka te. Vera jättegosig och ville bara ligga kvar.
              2 skivor rostat bröd till frukost. Smör, marmelad och ost.
              2 minuter innan jag var hungrig igen. Är ju van att äta gröt eller fil och mûsli; då klarar man
              lite längre
              2 timmar kvar innan jag skall ut och ta en ny runda i spåret. Inte lika långt som igår, men lite
              mysjogg för att mjuka upp kroppen igen. Blir skönt.